קרם לחות פרו משקם לעור מגורה ויבש

קרם לחות פרו משקם לעור מגורה ויבש

Badges

 

לעור יבש, מגרד ורגיש

תחליב מרגיע להקלה על עור מגרד ומגורה ולשיפור כושר אצירת הלחות של העור לאורך זמן.

  • מגן ומקל על גירוי עור בעוד טכנולוגיית ™Filaggrin הרשומה כפטנט מסייעת לשיקום מחסום העור
  • מוכח קלינית כמשפר את רמות הלחות של העור בתוך שעתיים בלבד, וממשיך להוסיף לחות במשך 24 שעות
  • נוסה דרמטולוגית ומוכח קלינית כתכשיר עדין לעור רגיש

 

תיאור

תחליב מרגיע המגן על העור ומסייע להקל על עור מגרד, בעוד תמהיל הצרמיד והפילגרין מסייע לשיקום מחסום הלחות הטבעי של העור, ומשפר את כושר אצירת הלחות של העור לאורך זמן. התחליב הקרמי והלא שמנוני נספג במהירות ומותיר את העור רגוע ולח במשך עד 24 שעות. תחליב לחות עדין זה נבדקדרמטולוגית ואושר על ידי האגודה הלאומית לאקזמה של ארצות הברית כמתאים לעור רגיש הנוטה לאקזמה. מגן מפני 5 הסימנים לרגישות בעור, לרבות יובש, גירוי, חספוס, מתיחות ומחסום עור מוחלש.

  • fragrance free

    נטול שמן

  • paraben-free

    נטול פרבנים

  • Hypoallergenic

    היפואלרגני

  • Wont_Clog_Pores

    לא חוסם את נקבוביות העור

  • Dermatologist tested

    נוסה דרמטולוגית

קרם לחות  פרו משקם לעור מגורה ויבש
קרם לחות  פרו משקם לעור מגורה ויבש 
                    Ingredients

מרכיבים

מים, גליצרין, טריגליצריד קפרילי/קפרי, שמן זרעי חמניות, פנטילן גליקול, חמאת שיאה, ציקלופנטאסילוקסן, צטיריל אלכוהול, סורביטול, בהניל אלכוהול, גליצריל סיטראט, אלנוטאין, ארגנין, קפריליל גליקול, צטיראט-20, צטיל אלכוהול, חומצת לימון, דמטיקונול, דו-נתרן EDITA, דו-נתרן אתילן דיקוקאמיד Peg-15 דיסולפאט, גליצריל סטיראט ציטראט, הידרוקסיפאלמיטויל ספינגאנין, ניאצינאמיד, פנטנול, נתרן היאלורונאט, נתרן PCA, נתרן פוליאקרילאט, טוקופרניל אצטט. FIL.0489.V00

תרחיץ עדין המוסיף לחות לעור במהלך הניקוי

שגרת הטיפוח לעור רגיש מתחילה עם תרחיץ מרגיע Restoraderm Soothing Wash, המוכח קלינית כמנקה בעדינות עור רגיש. תרחיץ מקציף קרמי ונטול סבון זה עדין מאוד ומתאים לשימוש יומיומי על הגוף, הידיים והפנים.

הרגעת עור מגרד הנוטה לאקזמה

לאחר הניקוי, יש להשתמש בתחליב לחות Restoraderm לעור יבש, מגרד ומגורה. תחליב קרמי המוסיף לחות לעור ואוצר לחות, המסייע לחיזוק ולהגנה על העור במשך 24 שעות. הנוסחה הלא שמנונית נספגת במהירות ומרגיעה מיד את תחושת אי הנוחות של עור הנוטה לאקזמה.

נבדק דרמטולוגית ומאושר על ידי אגודת האקזמה הלאומית של ארצות הברית לעור רגיש

מגוון מוצרי Restoraderm נבדקו על ידי רופאי עור ומוכחים קלינית כעדינים אך יעילים לעור רגיש. תרחיץ ותחליב נטולי פרבנים וחומרי ריח מרגיעים אלו אושרו על ידי אגודת האקזמה הלאומית של ארצות הברית לעור הנוטה לאקזמה.

null