תחליב לחות לעור שומני Pro עם מקדם הגנה 30

תחליב לחות לעור שומני Pro עם מקדם הגנה 30

Badges

 

לעור רגיש, שמן ונוטה לאקנה

התחליב הקליל מוסיף לחות בעוד הרכיבים היוצרים גוון עור מאט מסייעים למניעת ברק. תכשיר לחות לפנים זה, עם מקדם הגנה 30, מספק הגנה מפני קרניים אולטרה סגולות/אינפרה אדומות מזיקות.

  • מרכיבים היוצרים גוון מאט מסייעים להפחתת הבקר ומעניקים לעור גימור מאט
  • מכיל ™Oleosome technology להגנה מפני קרניים אולטרה סגולות/אינפרה אדומות
  • נוסחה קלילה ולא שמנונית הנספגת במהירות ומוסיפה לחות לעור
  • מוכח קלינית כתכשיר עדין לעור רגיש

 

תיאור

תחליב קליל מוכח קלינית להוספת לחות, בעוד הרכיבים היוצרים גוון מאט סופגים את השמן על פני שטח העור ומפחיתים את הברק ליצירת מראה מאט. אידיאלי לעור רגיש, שמן ונוטה לאקנה. מגן מפני 5 הסימנים לרגישות בעור, לרבות יובש, גירוי, חספוס, עור מתוח ומחסום עור מוחלש.

  • fragrance free

    נטול שמן

  • paraben-free

    נטול פרבנים

  • Hypoallergenic

    היפואלרגני

  • Wont_Clog_Pores

    לא חוסם את נקבוביות העור

  • 5-signs

    מגן מפני 5 הסימנים לרגישות בעור

תחליב לחות לעור שומני Pro עם מקדם הגנה 30
תחליב לחות לעור שומני Pro עם מקדם הגנה 30 
                    Ingredients

מרכיבים

מים, אוקטוצרילן, איזו פרופיל לאורויל סארקוסינאט, גליצרין, אתילהקסיל סאליקסילאט, דימתיקון, בוטיל מתוקסיליבנזוילמתאן, דיספרופריל סבקאט, סיליקה, פילימתיל מתאקרילאט, סוברוז טריסטיראט, אלומיניום עמילן אוקטניסלוסינאט, פנטילן גליקול, פוליסורבאט 61, אלנטואין, קפריליל גליקול, קרבומר, דימתיקונול, דו-נתרן EDTA, חומצה גליצריזית, הידרוקסיפאלמיטויל ספינגאנין, פנטנול, פנוקסיתנול, אשלגן סורבאט, נתרן סטירויל גלוטמאט, טוקופריל אצטט, טריתאנולאמין, גומי קסנטן, אבץ גלוקונאט. FIL.0494.V01

תרחיץ ניקוי עור עדין אך יעיל לבוקר ולערב

לשמור על עור נקי מפני לכלוך העלול לחסום את נקבוביות העור על ידי ניקוי בבוקר ובלילה. תרחיץ מקציף להסרת שמן המנקה בעדינות אך ביעילות את העור להסרת עודפי שמן. מותיר את העור נקי ורגוע מבלי לייבש יותר מידי.

לאחר הניקוי יש להמשיך מיד עם תכשיר לחות לאצירת הלחות

שגרת הניקוי היומית ממשיכה עם תכשיר לחות עם מקדם הגנה כגון תחליב לעור שמן Pro Pro Oil Control Moisturizing Lotion עם מקדם הגנה 30 המוסיף לחות ומגן על העור מפני קרניים אולטרה סגולות ואינפרה אדומות מזיקות, ומותיר את העור עם מראה מאט. תכשיר לחות זה לא קומודוגני.

מסיכות חימר כחלק משגרת טיפוח העור השבועית לניקוי עמוק של נקבוביות העור

מומלץ למרוח מסיכת חימר, כגון מסיכת החימר לניקוי העור Dermacontrol Purifying Clay Mask, המספקת ניקוי נוסף לשגרת הטיפוח של עור שמן, שמסייעת להפחתת עודפי שמן ולפתיחת נקבוביות עור חסומות. ניתן לשימוש עד 3 פעמים ביום להגנה על עור רגיש ושמנוני.

null